
Huisstijl
Web design
Social branding
“Ik wil graag dat mijn klanten al mijn diensten en aangeboden auto’s op één plek kunnen vinden”

Logo
Ervaring
Autobedrijf Kanbur heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de auto reparatie branche, dit straalde de verouderde logo niet uit. De halve remschijf en tandwiel geeft aan dat het gaat om een autobedrijf die weet waar ze mee bezig zijn.
Logo
Ervaring
Autobedrijf Kanbur heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de auto reparatie branche, dit straalde de verouderde logo niet uit. De halve remschijf en tandwiel geeft aan dat het gaat om een autobedrijf die weet waar ze mee bezig zijn.

Visitekaart
Eerste aanraking
Een visitekaart is het eerste waar potentionele klanten mee in aanraking komen. Het sluit natuurlijk aan op de vormgeving van het logo. Op een compact kaartje waar alle nodige informatie op staat wat de klant nodig heeft, en dit in stijl!

Website
Alles in één
Autobedrijf Kanbur heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de auto reparatie branche, dit straalde de verouderde logo niet uit. De halve remschijf en tandwiel geeft aan dat het gaat om een autobedrijf die weet waar ze mee bezig zijn.
